Doživotná garancia výmeny je nadštandardná služba poskytovaná výrobcom zagg.com. Služba je poskytovaná výhradne pre výrobky produktovej rady InvisibleShield od spoločnosti ZAGG. Podmienky sú jednostranne definované výrobcom a nie je možné ich akokoľvek meniť alebo upravovať. Prosíme, nezamieňajte výmenu za reklamáciu.
Od 1. 1. 2021 všetky výmeny produktov InvisibleShield výrobcu ZAGG spadajúce do programu Doživotná garancia výmeny preberá a uskutočňuje výrobca. Program beží rovnako, ako bežal doteraz, iba pre jeho realizáciu použite webové stránky zagg.com.
Pre realizáciu výmeny v rámci Lifetime Warranty navštívte webové stránky zagg.com. Pod odkazom si vytvorte zákaznícky účet.
V spodnej časti obrazovky v rozbaľovacom paneli vyberte región – EU.
Vo Vašom zákazníckom účte prosím zadajte všetky požadované údaje a dole zakliknite obe okienka pre použitie vašej adresy ako fakturačnej aj dodacej, prípadne uveďte dve rozdielne adresy.
Keďže ste produkt nezakúpili na e-shope zagg.com, je nutná registrácia produktu. Pokiaľ máte Serial number produktu, použite ho pre registráciu. Ak nemáte Serial number, vyberte produkt z ponuky. Po úspešnej registrácii produktu na neho kliknite a v roletke Product options vyberte Warranty Replacement. V tomto kroku vyberte buď existujúci produkt alebo si vyberte upgrade produktu s doplatkom z ponúkaných možností.
V nasledujúcom kroku vyberte cenu poštovného. UPOZORŇUJEME, ŽE DRAHŠIA VARIANTA SLUŽBY JE RÝCHLEJŠIA A JE MOŽNÉ SLEDOVAŤ ZÁSIELKU. V rámci lacnejšej varianty nie je možné sledovanie zásielky a v prípade, že sa zásielka stratí, nebude nahradená.
Nasleduje už len úhrada služby a odoslanie objednávky.
Zákazník realizuje objednávku výmeny, z karty je mu blokovaná čiastka za produkt plus poštovné, do 60 dní je vrátená suma bez poštovného. Zákazník môže byť vyzvaný k vráteniu poškodeného produktu.
Program Doživotnej garancie výmeny možno uplatniť v následujúcich prípadoch:
- pri znečisteniu alebo poškodeniu fólie alebo skla
- v prípade zafarbení fólie (colortransfer)
- ak máte prístoj na reklamácii alebo v servisu
Program Doživotnej garancie výmeny nie je možné uplatniť v nasledujúcich prípadoch:
- výrobná vada fólie alebo skla (v takom prípade reklamujte výrobok u predajca, v prípade zakúpenia na e-shopu www.ertea.sk potom postupujte podľa instukcií, ktoré nájdete tu)
- pri nepodarenej inštalácii na zariadenie
- v prípade úmyselného poškodenia za účelom vrátenia
Postup k odlepení ochrannej fólie či skla z telefonu:
- telefon položíme na rovnú nekľzavú plochu
- nechtom fóliu alebo sklo opatrne uchopíme za niektorý z rohov
-
pomaly nadviháváme, vďaka tomu dôjde k postupnému oddeleniu ochrannej vrstvy od telefóna, v prípade skiel dbáme zvýšenej opatrnosti a nesnažíme sa sklo zbytočne rozlámať a roztrieštiť, aby sme predošli prípanému zraneniu o vzniklé črepy
Poznámka: Nesnažte sa ochrannú fóliu odstraňovať násilím, mohlo by dôjsť k poškodeniu displeja telefonu. Pri odstraňovaní ochranného skla dbajte zvýšenej opatrnosti, viac poškodené sklo môže prasknúť.